wtorek, 18 listopada 2014

Początek...

Słyszałam, że początki są najtrudniejsze... Ale nie jestem pewna czy to prawda. No nic, zobaczymy po pewnym czasie :D. Dlaczego nazwałam tak swojego bloga? Przyznam się sama, że nie wiem do końca. Znam wiele osób, które chcą być inni, wyjątkowi, ale nic z tym nie robią, Gorzej, moje koleżanki ze szkoły mają Air Max'y ja też MUSZĘ je mieć. I z wszystkim jest podobnie... Ale ja wcale nie jestem lepsza. Nie kupuję innych ciuchów niż wszyscy, chociaż niektóre z nich bardzo mi się podobają. Obawiam się, ze ktoś mnie wyśmieje. To tylko błahostka, ale myślę, że będzie to miało odzwierciedlenie w mojej przyszłości. Po prostu boję się wyróżniać...  Boję się nie akceptacji. Boję się samotności... Wracając do bloga, czego dotyczyć będą notki? Myślę, że chyba dużej części mojego życia. Czyli i przemyśleń, i mody, i kosmetyków, i sportu. Podsumowując jeden wielki misz-masz! ^^ Czy notki będą regularnie? Postaram się, ale nic nie obiecuję. Nie mam w sobie wielkiego poczucia obowiązku, który będzie mi nakazywał pisać co kilka dni, ale zobaczymy ;D. No i najważniejsze pytanie dlaczego założyłam własnego bloga ? Bo brakuje mi takich, naprawdę interesujących blogów. Oczywiście znalazłam  kilka w necie, ale to tzw. "rodzynki"... Sama postaram się coś takiego stworzyć, ale nie wiem czy mi się uda...Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam i nie zniechęciłam do dalszego czytania ! :D Buziaki :* !

4 komentarze:

  1. Masz bardzo fajną nazwę bloga, naprawdę. Witam Cię w blogosferze, powodzenia! :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy człowiek potrzebuje akceptacji.
    Chyba nic bardziej nie boli niż odrzucenie ze strony osoby na której nam zalezy.
    Powodzenia w blogowaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dopiero zaczynam ;) Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Cię w blogsferze :) Życzę samych sukcesów w prowadzeniu bloga.
    Pozdrawiam
    fotobymadeleine.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń